ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΦΕΙΔΗΣ: Νέος, επιτυχημένος και με άποψη. Απόκτημα για το ψηφοδέλτιο του Νικήτα!

 
"Όταν έκανα την σελίδα της υποψηφιότητας μου, αυτό που δεν ήθελα να κάνω είναι να αναρτώ πολιτικά μηνύματα, πολιτικές κακοήθειες, πολιτικές κατηγορίες κλπ κλπ. Αυτά θεωρώ ότι είναι τακτικές και παλιές και αδιάφορες πια, αλλά και των πολιτικάντηδων. Και εγώ δεν ανήκω σε καμιά από αυτές τις κατηγορίες. Είμαι όμως ένας επαγγελματίας που ξεκινά την ημέρα του κατά τις 9 το πρωί και τελειώνει κατά τις 10 κάθε βράδυ. Έτσι λοιπόν κάνοντας την πρώτη μου βόλτα στα καταστήματα της περιοχής μου το Σάββατο 29 Μαρτίου, αποφάσισα αυτή η σελίδα να αποτελέσει ένα μέσο προβολής των επαγγελματιών της περιοχής του 7ου Διαμερίσματος. Δεν ξέρω αν θα εκλεγώ ή όχι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΩΤΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ: Το 2007-2010 πετύχαμε πολλά, μπορούμε περισσότερα και καλύτερα, ακόμη πιο ελεύθεροι!

ΦΩΤΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ: Ο Νικήτας μπορεί να βγάλει την Αθήνα από το τέλμα της θητείας Καμίνη!