ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΦΕΙΔΗΣ: Στηρίζω τους καλούς επαγγελματίες της γειτονιάς μου!


"Θυμάμαι ήταν κατακαλόκαιρο και ετοιμαζόμουν να φύγω διακοπές όταν ξαφνικά το σπίτι μου γέμισε νερά χωρίς να γνωρίζω την αιτία.
Ήξερα ότι στην οδό Μπαϊρακτάρη στο νούμερο 8, υπήρχε (και υπάρχει ακόμα) το κατάστημα ενός υδραυλικού, που μάλιστα είχα ακούσει ότι ήταν και καλός. Χωρίς να έχω και πολλές επιλογές, βρήκα το τηλέφωνό του και τον κάλεσα. Μετά από λίγη ώρα εμφανίστηκε ο Κύριος Μιχάλης. Εντυπωσιάστηκα κυρίως από την ευγένεια του, από την άμεση ανταπόκρισή του στο πρόβλημα μου και στην ταχύτητα επίλυσης του. Δεν θυμάμαι να έχω γνωρίσει αποτελεσματικότερο μάστορα, τεχνίτη, μερακλή της δουλειάς.
Έκτοτε τον στηρίζω φανατικά και τον υποστηρίζω φανατικότερα. Στην φωτογραφία βλέπετε το τηλέφωνο του. Μην διστάσετε να τον καλέσετε σε περίπτωση που τον χρειαστείτε. Τρομερή δουλειά με πολύ πολύ προσιτές τιμές."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΩΤΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ: Το 2007-2010 πετύχαμε πολλά, μπορούμε περισσότερα και καλύτερα, ακόμη πιο ελεύθεροι!

ΦΩΤΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ: Ο Νικήτας μπορεί να βγάλει την Αθήνα από το τέλμα της θητείας Καμίνη!